Menu

Profesjonalne doradztwo    Szybka dostawa    Gwarancja jakości ceny FB  ✸  +48 690 233 886  ✸  sklep@fumio.pl
Gwarancja 24 miesiące

GWARANCJA NA PRODUKTY

Gwarancja 24 miesiące na produkty

FUMIO Meble to więcej niż zwykły sklep online z meblami dla dzieci. Jest to miejsce, gdzie możesz nie tylko oglądać oferowane przez nas produkty, ale również je dotknąć, wypróbować, a nawet wdrapać się na łóżko piętrowe, by mieć pewność, że to jest to, czego szukałeś. Nasz showroom daje Ci możliwość osądzenia jakości mebli na własne oczy i przez własne ręce. Oczywiście z racji ograniczonej powierzchni, nie wszystko jest dostępne ale dość często zmieniamy ekspozycje aby sprawdzać nowości.

Nasi klienci cenią sobie tę możliwość, wiedząc, że dostają od nas tylko sprawdzone produkty. Dlatego też na wszystkie nasze produkty obowiązuje 24-miesięczna gwarancja od producenta lub oficjalnego importera w Polsce.

Każdy dostępny produkt w sklepie www.fumio.pl objęty jest odpowiedzialnością w ramach przepisów o rękojmi za wady. Gwarancję nie znoszą uprawnień Klientów wynikających z przepisów o rękojmi za wady produktów sprzedanych.

wazna informacja

Ważna Informacja dotycząca Dostawy: Jeżeli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia przesyłki dostarczanej przez firmę kurierską, koniecznie spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Każdy kurier ma taki protokół przy sobie. Spisanie protokołu jest kluczowe dla ewentualnego postępowania reklamacyjnego, jeśli produkty zostały uszkodzone podczas transportu.

GWARANCJA TECHNICZNA SKLEPU WWW

Gwarancje techniczne sklepu www.fumio.pl

Dokładamy wszelkich starań, by nasz Sklep internetowy www.fumio.pl działał niezawodnie, zgodnie z najnowszą wiedzą techniczną. W przypadku wykrycia jakichkolwiek nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem sklepu, zobowiązujemy się do ich naprawy w najszybszym możliwym czasie.

Jeśli widzisz nieprawidłowe działanie będzie nam miło jeśli je zgłosisz.

  1. Droga elektroniczna: sklep@fumio.pl
  2. W zgłoszeniu prosimy o podanie rodzaju problemu oraz daty jego wystąpienia.

Dołożymy starań, aby odpowiedzieć na każde zgłoszenie niezwłocznie, jednak gwarantujemy ustosunkowanie się do wiadomości w ciągu maksymalnie 14 dni od jej otrzymania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium